tirsdag 6. mai 2014

Hankø-turen ga mye inspirasjon!

Veldig fornøyd med flott helg på Hankø!

Jeg sitter her og tenker tilbake på den flotte Hankø-helgen for en uke siden, på Hankø Fjordhotell og Spa med den hyggelige jentegjengen fra Foreningen for blødere i Norge. Jeg synes jeg fikk så mye ut av den helgen, skikkelig koselig var det! Og jeg tenker at det er litt rart at dette er meg, har jeg blitt en helt annen i løpet av de siste årene, eller? 

He he, nei ingen fare. Men utvikling på det personlige plan, tror jeg i hvertfall vi kan kalle det. Det er nesten så jeg sitter her og savner de andre i den jentegjengen litt, men det kan kanskje bli litt sånn når man kommer tilbake til hverdagslivet igjen. Men jeg er jo venn med mange av dem på Facebook, da! Helt utrolig hva en helg egentlig kan gjøre med en!


Jeg mottok forresten et postkort i dag av en god venninne som hadde vært ute og reist samtidig med meg, og jeg syntes det var synd jeg ikke fikk sendt henne postkort når hun var så flink å huske det! Men der jeg var solgte de ikke postkort. Og nå som jeg endelig, for en gangs skyld, var ute og fartet en helg!

Nå sporet jeg litt av, merket jeg. Men altså, det var ikke egentlig selve stedet Hankø jeg tenkte på som spesielt denne helgen, men selve felleskapet med de andre. Kanskje har det også med at jeg er blitt litt modigere. De er liksom ikke så skumle lenger, akkurat de turene der i alle fall. Synes jeg fikk med meg mye også, vi var jo både på vannaerobic, faglige foredrag innenfor sykdom, og spa-behandling. For å nevne noe. Og da har jeg ikke tatt med de superhyggelige vinkveldene :-)

Nei dette ble visst mye rart, løse tanker om alt fra hyggelig jentegjeng, til venninner og postkort i en eneste røre. Tror jeg heller får ta kvelden her... Men denne turen var i alle fall veldig innholdsrik og ga ideer og inspirasjon til både selve bloggen og øvrig skriving.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg, se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?