lørdag 5. juli 2014

Bloggomtale og familielag :-)

Det skjer litt a hvert, hvor skal jeg begynne? Jeg mailer som jeg fortalte i blogginnlegget Nyttig å se verden fra en annen vinkel, litt med sykepleier Ann, som blogger om yrket sitt, noe som er veldig spennende å følge med på. Som du kanskje har sett, fant vi på å omtale hverandres blogger, artig å lese hennes blogginnlegg om meg! Ellers rent skribentmessig, har jeg gått igjennom noen tekster som trengte en oppgradering. Mer om prosjekter kommer snart!

På det private plan, var jeg i Bærum på familiebesøk for noen dager siden. Min onkel og tante fra Stavanger var på sommerlig langtur, og jeg hadde som jeg vel sa i et tidligere innlegg, ikke sett dem på nesten fire år! Veldig hyggelig lag, med reker og hvitvin. Må også få med at min søster hadde bakt en aldeles nydelig kake :-)

Jeg henger litt etter med blogginnlegg her, derfor et samleinnlegg nå. Det kommer snart mer! :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)