mandag 7. juli 2014

Merkelig mandag.

Jeg greide selvsagt å forskyve litt på min egen verden her om dagen. På lørdag ble jeg vel litt revet med av den flotte sushi-sjappa jeg fortalte om. Jo da, så da glemte jeg helt den faste medisineringen, gitt. Greit nok, men da måtte jeg ta det på søndagen, altså i går i stedet. Det var jo kun forebyggende, men det må jo gjøres.

Siden jeg tok medisinen i går, på en søndag, blir jo opplegget mitt helt forskjøvet. Det var jo i dag jeg egentlig skulle ha det, men da blir det utsatt til i morgen. Og så videre. At jeg aldri kan lære. På en annen side, det er vel det som
er ferie. Å kunne skyve litt på ting, og ta ting i et bedagelig tempo. Vanligvis ja, men det blir så utrolig mye kluss hvis jeg forskyver medisiner på denne måten.

Ellers så er det som sagt mandag, men det er ikke en hjemmehjelp-mandag, det er kun annenhver. Og så er det jo ferietid, så denne mandagen er litt rar, ja. Jeg satt til langt på natt og leste bok i går også, så da forskjøv jeg morgenen litt med det samme når jeg først var i gang med utsettelser! Igjen, litt uvanlig mandag. I dag er det styrtregn, og det passer bra til lesing! Jeg har skrevet et innlegg til om lesing, det kommer snart!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)