torsdag 24. juli 2014

Flott stranddag - godt for kropp og sjel!

I dag gikk turen til Vestby, hvor søster'n og jeg har vært på stranda. Jeg tør nesten ikke å innrømme det, men det var faktisk årets første bad. På høy tid? Ja, nemlig. Ja, for jeg kan jo ikke akkurat regne med innendørsbassenget på Hankø Fjordhotell og Spa i slutten av april, den helgen jeg fortalte om i blogginnlegget Flott Spa-helg på Hankø.

Jeg må si denne flotte sommerdagen på stranden gjorde godt for kropp og sjel. Vannet var helt nydelig, ingen brennmaneter i sikte. Det var godt med soling i solsteiken også, men badevannet var best! Derfor var jeg i vannet mesteparten av tiden!

Solbrent? Ja, helt klart. Og det til tross for nyinnkjøpt solkrem på vei til stranden, og iherdig smøring. Har behandlet det hele med Aftersun nå etter at jeg har kommet hjem og fått en dusj. Så får jeg la det bero litt og ikke være så mye ute i solen i morgen (?)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg, se Åndsverkloven.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)