mandag 4. august 2014

Prosjekt-innlevering og et manglende dikt.

I går ble hyttebokprosjektet mitt levert, som jeg har fortalt om, blant annet i forrige innlegg Hyttebokprosjekt og nostalgi. For deg som ikke har fått det med deg, har jeg holdt på en liten stund med å skanne familiens hyttebøker, blant annet som en sikkerhet for ettertiden.

Jeg ble ferdig med dette sent natt til søndag, sendte faktisk hyttebok-mailen fra meg til de aller mest sentrale personene i familien klokken tre om natten! Da hadde jeg sittet i mange timer, og ville så gjerne bli helt ferdig før jeg ga meg for kvelden! Så du skjønner, det har vært en del å gjøre. En ting er selve skanningen, men så skal en jo
gå igjennom og se om man har satt inn alle sidene korrekt og ikke glemt noen i forbifarten.

I går var det bursdagsselskap i nærmeste familie, så da fikk jeg levert fra meg originalbøkene. Der ble det servert deilig sommerlig sjømat, og det var koselig å se familie, og også folk jeg ikke hadde sett på mange år, faktisk!

Veldig fint å være ferdig med hyttebøker, og nå er det på tide å gå litt mer inn i min egen litteratur igjen. Jeg fikk mail fra Nordstrands Blad før helgen om at mitt lille vepsedikt som jeg fortalte om for en liten stund siden, skulle komme i mandagens avis (altså i dag), men det er jo så vanskelig å få tak i den avisen hvis man ikke er abonnent. Jeg får gratisavisen på torsdager, men avisen kommer ut på mandager også, og det er den som er vanskelig å få fatt i. De hadde den selvsagt ikke på Rimi, og jeg spurte også på Narvesen, men de hadde heller ikke den avisen. Derfor ringte jeg redaksjonen, og forklarte saken. De sa at de skulle sende meg den, veldig hyggelig, og jeg setter stor pris på dette! Å henvende seg til hovedkilden så ut til å fungere, tydeligvis! Så nå venter jeg i åndeløs spenning :-)

Fortsettelse følger ;-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)