lørdag 20. september 2014

Mange takk for god hjelp!

Oi - tenk jeg er på nett og bloggen fremdeles! Utrolig, ikke sant? Sist fortalte jeg at PC'en min ikke var helt frisk, og at jeg skulle få noen til å se på den i helgen. Vel - tusen takk for hjelpen til familiemedlemmer som var her i dag, og som gjorde at jeg for det første kom meg
på e-post igjen, og som ga meg svar på em masse spørsmål - og som til og med beiset verandagulvet mitt!! Det er veldig hyggelig med hjelp av og til, og det med beising av verandagulv er ikke så lett for meg å få til. I går var jeg ikke så bra, og satte faktisk sprøyte mens de var på besøk. Vanligvis forsøker jeg og ikke gjøre det når jeg har besøk, der går grensen min. Men min søster har sett sånt over tusen ganger før, så hvorfor ikke. Noen ganger må man bare, og jeg har da tatt sprøyte mens hjemmehjelpen var her en gang også. Men henne kjente jeg, og jeg hadde nok forsøkt å unngå det dersom det hadde kommet en vikar. Men nå var det gårsdagen jeg skulle fortelle om. Jeg var veldig glad for hjelp med PC og veranda i allefall!


Som jeg skrev på Facebook;

"Tusen takk for uvurderlig og flott hjelp i dag, med både PC og beising av verandagulv, kjære XX og XX.  Jeg har ikke sett en eneste feilmelding enda (verken på PC'en, eller verandagulvet!) ennå i allefall!"



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)