mandag 22. september 2014

Våknet av mareritt, og greide å forsove meg.

Ny uke, nye muligheter. Vel, alt sammen startet litt brått, da. Jeg våknet i sekstiden om morgenen av et mareritt som jeg husker enda. Jeg hadde mistet husnøklene mine, og gikk rundt og lette etter dem. Ja da, jeg skjønte det var en drøm med en gang, ettersom det var morgen. Men selvsagt måtte jeg stå opp og sjekke at nøklene faktisk hang på plass! Men joda, de gjorde det.

Hjemmehjelpen min skulle komme klokken ti, men jeg gikk og la meg igjen, for det var jo flere timer til, og vekkerklokken sto jo på ringing klokken halv ni. Men
tror du jeg hørte det, du?  Nei, jeg må ha slått den av i søvne. I alle fall bråvåknet jeg og konstaterte at hjemmehjelpen kom om et kvarter! Jeg hadde ikke før kommet i klærne i full fart, så ringte hun på, og hun var ti minutter for tidlig. Snakk om surrete morgen. Det er sjelden jeg er såpass "ute å kjøre", for å si det sånn.

Jeg må se å få ringt sykehusapoteket
snart for å bestille levering av medisiner, men ellers er vel det meste helt greit. En bekjent av meg har vært en uke på Rhodos, og tok med en spennende Aloe Vera-såpe til meg. Hun hadde med en liten søt kalender til meg derfra også til å henge på kjøleskapet.



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.