tirsdag 21. oktober 2014

Jeg skriver om å skrive.

Bloggurat sier i dag at bloggen min tar 1. plass i kategorien skriving, og 30. plass i kategorien helse! Det synes jeg er kjempebra, ettersom temaet helse er kjempedigert, og jeg stort sett bare konsentrerer meg om en liten del av det.

Og ja, jeg skriver om å skrive. Det er jo det jeg gjør. Egentlig. Jo da, jeg skriver om sykdommen min også. Men egentlig skriver jeg om å skrive. Om sykdommen.
Som jeg nevnte sist er det mye jeg har lyst til å fortelle om på bloggen, men jeg tenker meg om to ganger eller pakker ting litt inn, fordi det blir så veldig offentlig. Skjønner? Det tror jeg at du gjør.

I morgen skal jeg se å få skodd HC-bilen, som jeg nevnte i en tidligere bloggpost. Det kom litt snø før helgen, og da fikk jeg det plutselig travelt med å bestille time. Men i dag har det vært et flott høstvær, jeg har sittet med verandadøren åpen her. Hadde besøk av verdens hyggeligste hjemmehjelp i morges, da ble det fint og rent her!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Så artig å komme høyt opp på de listene da, det genererer sikkert enda mer trafikk. Og så er det jo fint at andre kan finne bloggen din, kanskje særlig i kategorien helse. Jeg har ikke studert bloggurat så nøye, men det er nok lurt å registrere seg noen steder.

    SvarSlett
  2. Takk for det! Ja, jeg tror det er greit å være registrert, og det er også litt spennende å følge med, synes jeg. De fører statistikker både for temaer og bosted etc. Kan anbefale å forsøke det. Kanskje ikke så virkningsfullt hvis bloggen er helt ny, men nå som du har blogget en liten stund, ville jeg prøvd det :-) Lykke til!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)