torsdag 15. januar 2015

Snøvær og innedag.

Ja, da har jeg endelig kommet ajour med de temaene jeg hadde påbegynt og lenge hadde tenkt å følge opp på min personlige blogg. Både hva gjelder usikkerheten rundt den elektriske tannbørsten min som jeg fortalte om, og andre ting. På tide å komme seg videre. Men hvem vet, det kan godt tenkes jeg kommer tilbake til noe av det i senere innlegg i forbifarten. Hvis jeg kjenner meg selv rett, gjør jeg kanskje det.

Opprinnelig hadde jeg avtalt å dra ut og handle møbler sammen med noen familiemedlemmer i dag. Men det er skikkelig snøvær, les uvær, som det ble advart om på nyhetene i går, derfor er prosjektet utsatt noen dager. Ikke det beste været å verken kjøre bil eller reise kollektivt i dag, som også en av oss skulle.

Fordi vi skulle prøve å få gjort en del i dag var også planen å ta med rullestolen, men i dette ekle føret er jeg bare glad jeg slipper det altså. Bedre å bruke innedagen til noe fornuftig hjemme. Som å blogge litt, for eksempel? Ikke for det, jeg har sittet lenge og arbeidet med skribentforeningsrelaterte oppgaver i dag, hva gjelder nettoppdateringer hos ULFF og videre planlegging.

Vi høres sikkert snart igjen, hvis du vil?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)