tirsdag 24. februar 2015

Ikke skrivesperre, men publiseringssperre?

Jeg kan egentlig bare gjenta det jeg har sagt noen ganger tidligere, om at det ikke alltid er lett å avgjøre hva man skal legge ut på bloggen. Å skrive er en ting, å lagre det for å gå i tenkeboksen er greit, men hva med det som man til syvende og sist ikke tør å publisere? Skal det bare slettes en gang for alle? Eller er det greit å ha det liggende til modning i kladdelementer en stund, for å se?

Og så er det de innleggene som man er usikker på om er noe særlig relevant for bloggen. Ganske interessant det der med publiseringssperre. Ja, det var dette med å skrive Dagbok på nett da, som jeg nevnte helt i begynnelsen av bloggen min. Jeg er som du skjønner noen ganger innom den tenkeboksen der. Har laget noen lange innlegg, men greier ikke å slippe dem. Ennå.  Jeg trodde jeg var forbi det stadiet, men kanskje ikke... Det kan selvsagt hende det er fordi noen av blogginnleggene er ganske personlige.

Har du gode råd?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Jeg skriver jo kun når jeg vet at jeg har noe på hjertet, så da legger jeg det også ut. :)

    SvarSlett
  2. Takk for svar! Det er lurt å skrive kun når man har noe på hjertet. Men vanligvis har jeg mye å fortelle om, det er bare det at jeg av og til føler at det kanskje blir litt for personlig, på en måte, og derfor lar ting ligge litt på vent.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)