onsdag 18. februar 2015

Lett å bomme i disse ferietider...

Puh, det ble noen litt interne innlegg om medisiner ja, men sånn er det bare. Alt skjer på en gang, med både medisinproblemer og fornyelse av medisinutstyr. Jaja.


Men uansett, det er vinterferie. Jeg tilbringer den hjemme, men har mye rart å drive med, som vanlig! Forsøker å oppdatere meg på en del ting, og trives ganske bra i mitt eget selskap. Får arbeidet så bra med manusrelaterte ting og bloggen da. Og så var jeg som sagt ute og spiste med venninne Sarita på søndag, så jeg kan slett ikke klage!


Imidlertid greide jeg selvsagt å bomme fullstendig her i stad. Satt og tittet gjennom noen interessante nettsteder og blogger, men jeg leste dem tydeligvis ikke godt nok, ettersom jeg greide å sende fra meg ting litt fort uten å sjekke detaljene nøye nok. Jeg pleier å passe på hvem jeg sender hva til, og ha et bevisst forhold til hva jeg sender hvor. Syntes nok dette var litt flaut ja. Men jeg overlever nok det der.Og når det først er gjort, får det være greit. Det er jo ingen skandale akkurat! Heller snarere tvert i mot egentlig, men som sagt skulle jeg ønske at jeg hadde vært litt mer våken da jeg sendte ut den ene mailen.

Kan jo bare late som jeg fremdeles ikke har innsikt nok, at jeg faktisk ikke fikk med meg noe som helst av detaljene? He he. Hjernen har tatt ferie. Ja, for det er jo vinterferie, ikke sant?
Har du gjort noe noen gang som du fremdeles lurer på om var særlig smart?


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?