tirsdag 24. mars 2015

Medisinbeholdning og spennende mail!

Ble det litt mye oppramsing av skribent-ting i forrige blogginnlegg? I dag har det vært en veldig typisk mandag, med først besøk av hjemmehjelpen, deretter nettarbeid for ULFF, og å bestille mer medisiner fra sykehusapotekene, samt medisinering. Det er viktig å følge egen medisinplan, har jeg etter hvert lært.

Det er liksom litt mer omfattende å bestille blødermedisin nå enn tidligere. Før inneholdt hver medisin-eske i tillegg til intravenøs medisin, også medisinutstyr som sprøyter og annet. Det gjør de ikke lenger. Det betyr, at jeg må passe litt bedre på utstyrslageret mitt, og følge med på om jeg har alt jeg trenger, i større grad enn før. Altså, jeg hadde et lite lager tidligere også, men det var litt sånn "just in case", i tilfelle jeg trengte mer enn det vanlige. Det gjør jeg innimellom, dersom noe går galt under medisinering for eksempel. I tillegg er det greit å ha et øye på medisinbeholdningen nå som det etter hvert blir påskeferie.


Jeg har sagt det før, at av en eller annen grunn blir det en del sånne praktiske ting på mandager. Ringe eller maile for å fikse ting, lage avtaler her og der, både privat og i forbindelse med skribentforeningen ULFF.

Og apropos mail, har jeg fremdeles en lang liste av mail jeg ikke har svart på enda. Tror ikke jeg har fritidsproblemer de første dagene i alle fall. Og ja, jeg har faktisk to adskilte lister altså. En privat og en foreningsliste. Men likevel. Akkurat nå har jeg sittet og svart på en sak jeg synes er spennende. Uten at jeg har planer om å si mer om det i denne omgang. Vi høres!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)