fredag 22. mai 2015

Får meg ikke til å kaste manuskripter...

Livet ser litt lysere ut enn i går, da medisinteknikk og rutiner sviktet fullstendig. Håper ikke det jeg skrev om på bloggen ble for voldsomt. Det er rett og slett bare sånn livet er noen ganger. Jeg er vel ikke veldig god til beins i dag heller, men i hvertfall mye bedre.

Jeg har hatt besøk av mamma i dag. Hun hjalp meg litt med å stable manusbunker. Har ganske mange, skjønner du. Og jeg er veldig lite flink til å kaste upubliserte manus, som jeg har nevnt før. Tenk hvis jeg får bruk for dem osv., hehe. Tror jeg innbiller meg at det betyr ulykke å kaste dem. Så ja, da ble det litt stabling i noen kasser jeg hadde gått til anskaffelse av. Det ser faktisk litt bedre ut her nå!

Har litt av hvert annet på listen over gjøremål også, kanskje på tide å komme i gang...?

Fortsatt god fredagskveld!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)