mandag 11. mai 2015

Jeg vet jeg er flink til å utsette...

Hjelp. Jeg driver med flere innlegg til bloggen samtidig, alle er halvferdige, og jeg har hatt litt av hvert annet å drive med de siste dagene også. Men ja da, jeg er her fremdeles! Søndag var det bursdagsselskap innenfor familien, og straks skal jeg på skrivekurs.

I tillegg har jeg flere personlige prosjekter jeg har utsatt en stund (Les: Lenge!), men som det var planen å forsøke å ta tak i snart. Faktisk er det sånn, at noe av dette er ting jeg tenker på støtt, og seriøst mener jeg bør gjøre noe med. Mens noe av dette er ren prioritering, er andre ting visst litt skummelt, gitt...

Og ja, jeg vet også at jeg er flink til å prioritere gjøremål jeg vet jeg får til, og skyve alt som er litt usikkert eller skummelt ut i det blå... Jeg har også vært litt for flink til å prioritere manusarbeidet mitt foran en del andre ting. For all del, skal det skje noe med manus må det prioriteres høyt, men enkelte andre ting har nok blitt skjøvet litt mye til side, ja. Jeg har sikkert gått glipp av litt sosiale treff med venninner og så videre på den måten, samtidig som jeg synes at det jeg har holdt på med gjennom flere år nå har hatt høy viktighetsfaktor, så absolutt!

Her trengs det å se på prioriteringer med lupe igjen, jeg vet det. Jeg vet jeg har skrevet om dette på bloggen før, men jeg tror det er en god stund siden, og velger å ikke lenke tilbake til det.

Så planen min nå er å gjøre meg ferdig med den skrivekurskvelden først, og forsøke å kaste meg over de der litt vage, uferdige, halvferdige eller utsatte målene mine etterpå. Og skjer det ingen ting, er du som leser hjertelig velkommen til å minne meg på det! Men gi meg et par dager da, så vil noen av de planlagte blogginnleggene også dukke opp i mellomtiden!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)