søndag 14. juni 2015

Arbeider med sommerprosjekt!

I dag redigerer jeg tekst. Det er mitt sommerprosjekt 2015 som får oppmerksomhet akkurat nå. Tenkte at det kunne være greit å bruke litt tid på det i dag. Jeg har fått noen tilbakemeldinger angående skrivingen i det siste som jeg forsøker å tenke litt igjennom. Vurderer frem og tilbake, prøver ut nye ting. Ganske spennende, skjønner du!

Og ja, det blir en del skriving om dagen. Og redigering. Forsøker å samle trådene, finne ut hvilke som passer sammen, om du skjønner. Dette prosjektet blir nok mer personlig enn slik det først var tenkt, men jeg tror det vil fungere. Jeg vil nok fortelle deg mer om dette prosjektet etter hvert.


Hva har du brukt søndagen til?


Ok, jeg må tilbake til tekstredigering. Men vi høres vel?


Liker du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)