lørdag 13. juni 2015

Hyggelige tilbakemeldinger, tross alt.

Jeg har tidligere nevnt at jeg får flere tilbakemeldinger på bloggen enn dem som blir publisert. Tenkte at jeg skulle vise deg noen av dem. For det er utrolig hyggelig med tilbakemeldinger, men jeg kan som nevnt ikke publisere kommentarer med fremmede lenker. De følgende tilbakemeldingene er både hyggelige og informative, men sammen med selve tilbakemeldingen følger det ukjente lenker, derfor kopierer jeg heller det innholdet som går på tilbakemelding, og det kommer her;

Jeg setter inn disse kommentarene på originalspråket;


09.05.15:

«I’m not that much of a online reader to be honest but Your blogs really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back later on. Many thanks»


20.05.15:
"Spot on with this write-up, I seriously believe that this site needs much more attention. I'll probably be returning to see more, thanks for the advice!"



22.05.15:

"You could definitely see your enthusiasm in the work  you write. The arena hopes for more passionate writers like you who are not afraid to say how they believe. All the time follow your heart."


11.06.15:"Hi! Someone in my Facebook group shared this website with us, so I came to look it over. I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers! Excellent blog and outstanding design."

Som du skjønner er dette bare et lite utdrag fra mai og juni, skulle jeg tatt med alt kunne jeg holdt på til i morgen og vel så det.


Dere som kommenterer, dere skjønner det nå, gjør dere ikke? Hyggelige, seriøse kommentarer er hjertelig velkommen, men Ikke med fremmede lenker!



Liker du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?