fredag 12. juni 2015

Ikke alltid personlig nok?

Dagbok på nett, ja... Jeg kommer stadig tilbake til den første bloggposten på bloggen min, men jeg synes ikke alltid det er så lett å virkelig skrive ordentlig dagbok på nett, en helt personlig dagbok altså. Skulle ønske jeg hadde våget å slippe meg mer løs i denne digitale dagboken innimellom, enn det jeg faktisk gjør.

Jeg er redd for at folk ikke forstår hva jeg snakker om når jeg prater om sykdom og medisinske ting, og jeg er også redd for å være for personlig, at ting blir for privat, for nært. Jaja. I tillegg til at jeg er redd for å røpe alt for mange av mine skribenthemmeligheter, hehe. 

Jeg synes imidlertid at jeg får mange gode tilbakemeldinger, men flere av disse kommer som anonyme meldinger med fremmede lenker, og disse kan jeg ikke legge ut som sagt. Dere får heller prøve å kommentere uten disse lenkene. Vær deg selv! Så skal jeg prøve på det samme. Å være meg, altså.


Mener du noe om dette?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?