fredag 12. juni 2015

Tannlegebesøk og hverdagslykke.

Hverdagslykke!
Jeg syntes dagen startet litt tidlig i dag ja, var oppe klokka sju. Var oppe før det før i tiden da jeg var i jobb eller på skole altså, men de siste årene har jeg vanligvis kunnet sove litt lenger. I dag hadde jeg imidlertid tannlegetime på morgenkvisten, hvilket betyr at jeg må sette sprøyte som forebyggende behandling før tannbehandlingen.

I forbindelse med dette trengs det at jeg planlegger og setter av litt ekstra tid, i tilfelle jeg får problemer med stikkingen. Heldigvis fungerte det greit.

Var ellers spent på om bilen var grei i dag, og heldigvis var den det. Ikke var det noe særlig tull med tennene mine heller, heldigvis. Må bare til forebyggende tannbehandling et par ganger i året likevel på grunn av blødersykdommen.


Etter endt tannlegebesøk tittet jeg innom noen butikker, og i en av dem fant jeg dette kruset, synes det hadde et hyggelig utseende som gir litt inspirasjon på en hverdag. Altså, Tannlegebesøk har ikke så mye med hverdagslykke å gjøre, men å få beskjed om at tennene ikke har de store problemene er godt nok for meg!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?