onsdag 17. juni 2015

Med i bokprosjekt!

Nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet. Ja, for du sladrer jo aldri, du?

I vinter var jeg helt ærlig veldig lei. Ikke lei av å skrive, men lei av å få manus i retur. Hele tiden. Ingen hemmelighet så langt. Men akkurat da fant jeg en utlysning til et skriveprosjekt som jeg følte snakket veldig til meg. Følte at dette var noe jeg måtte slå til på.


Vil ikke si så mye om innholdet her på bloggen på nåværende tidspunkt, men jeg sendte i alle fall inn mitt bidrag, til en bok som skulle utgis. Dersom jeg kom med, ville jeg være en av flere bidragsytere.

Jeg har nå fått svar om at jeg har kommet med i prosjektet! Med et par små justeringer, da de ønsket litt mer av et element og litt mindre av et annet. Men det skal jeg greie. Det er dette jeg for tiden kaller skriveprosjektet 2015, som jeg så vidt har hintet litt om på bloggen. Og som jeg har holdt litt på med i det siste. Jeg kommer nok tilbake til saken litt etter hvert, tenker jeg.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Oi, så spennende! Først av alt, gratulerer med å bli valgt ut til å bidra. Dernest: Jeg vil også prøve meg på sånne prosjekter! Hvordan finner du fram til sånne? På forlagenes nettsider? Annonsering? Jeg må følge bedre med!

    Gleder meg til å lese mer om dette sommerprosjektet ditt, men forstår jo at du ikke kan skrive så mye om andre sitt prosjekt. Jeg sladrer jo kanskje ;)

    SvarSlett
  2. Hei! Jo, takk for det! Jeg var veldig glad for å komme med i prosjektet! Det stemmer at jeg snoker litt rundt på forlagenes nettsider ja, men akkurat dette prosjektet var det vel ganske tilfeldig at jeg fant, ettersom jeg husker. Det er lenge siden, husker ikke nøyaktig når. Har jo arbeidet en stund med det nå før jeg sendte det inn for noen måneder siden, og fikk svar for en liten stund siden om at jeg var kommet med. Har også fått meg en deadline for den endelige innsendingen.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)