mandag 15. juni 2015

Prosjektarbeid og hyggelig respons.

Ny uke, nye muligheter. Har akkurat hatt besøk av hjemmehjelpen, og skal i gang med medisinering. Ganske vanlig mandag, med andre ord.

Har forsøkt å lage litt orden i papirbunkene mine her, ikke alltid like lett. Nå har jeg en bunke for hovedmanus om min oppvekst med blødersykdom, og en annen bunke for skriveprosjektet 2015. Det er altså ikke en og samme ting. Jeg har flere prosjekter også, men det er de to som er aktuelle å ha fremme nå for tiden når det gjelder personlige skriveprosjekter.


Jeg har flere ting på gang også. Blant annet har jeg kontakt med folk fra helsevesenet som er interessert i bloggen min, og det er veldig hyggelig! Håper at de finner noe de liker! Det er bare å bruke søkemotoren, eller klikke på det bokmerket som er mest interessant.


Liker du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)