torsdag 9. juli 2015

Hyggelige tilbakemeldinger fra viktig kilde!

Joda, jeg må nok innrømme at jeg blir litt revet med når det kommer så mange hyggelige tilbakemeldinger på en gang.


Den viktigste kilden til prosjektet mitt, som jeg nevnte i et tidligere innlegg at jeg var veldig spent på, fikk jeg mail fra i dag, og det var bare positive tilbakemeldinger der i gården! Puh, puster lettet ut. Hadde vedkommende kilde sagt nei, måtte jeg ha endret på mye. Har også fått tilbakemeldinger fra et par andre, heldigvis går dette kjempefint! Mangler fremdeles noen, men det kan ha å gjøre med at det er ferietid, og ikke alle leser mail hver dag, det skjønner jeg godt!


Så da krysser jeg det jeg har av fingre og blyanter litt til :-)

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)