mandag 13. juli 2015

Ferietid, uoppdatert liste og utsatt mail.

Joda, jeg er her, og jeg ser også av bloggen min at jeg kanskje innimellom kunne dratt temaene mine litt ned igjen, det vil si skrive mer om hovedtemaene. Nå er jo skrivingen et av hovedtemaene, og jeg mener jeg holder meg til den delen av avtalen (som jeg inngikk med meg selv), sånn egentlig.


Mandag i dag ja, og hjemmehjelpen min, som normalt kommer klokken ti, kom i dag før halv ni, pluss at det var en vikar. Jeg var klar over at min vanlige hjemmehjelp hadde ferie, og at jeg ikke visste om eller når vikaren ville komme. Garderer meg i sånne situasjoner og står tidlig opp, men jeg rakk ikke frokosten før hun ringte på. Men jeg er jo glad for at hun kom, jeg vet jo aldri helt i feriene, hvordan det ligger an. Etterpå var det vanlige mandagsgjøremål, som medisinering etc.

Har også fått kontakt med en av de jeg ventet på når det gjelder godkjenning av skriveprosjektet 2015. Det viste seg at jeg hadde en litt for gammel mailadresse på vedkommende. Jaja, men da har jeg vært i kontakt i hvert fall og er kommet litt lenger. Og fått oppdatert meg på epost-listen.

I tillegg er det enkelte som venter på mail fra meg. Grunnen er at jeg fant ut at jeg skulle kontakte folk privat først og heller sende en felles e-post etterpå. Til de det gjelder; Det er ikke sendt ut en felles mail riktig enda, i og med at jeg fikk svar fra de fleste da jeg kontaktet dem privat. Men det kommer mer informasjon etter hvert.


Håper at alle har det bra!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Sikkert spennende å få kontakt igjen med så mange fra "gamle dager". Eller har du holdt kontakten opp gjennom årene? Nå tror jo jeg at manuset du skal ha med i den boken handler om ungdomsår og sykdommen, men det er jeg jo ikke så sikker på. Kanskje temaet er hentet fra senere år?

    SvarSlett
  2. Jeg pleier å være flink til å forsøke å holde kontakten, men det kan glippe innimellom. Er blant annet livredd for å mase på folk jeg er veldig glad i. Og så er det jo sånn, at jeg har kontakt med de fleste gamle venner via Facebook, og når jeg da skal sende en vanlig mail kan det glippe fordi jeg ikke har den eksisterende epostadressen deres, kun Facebook. Har brent meg på det et par ganger.

    Ungdomsår er ikke så dårlig gjettet. Legg til litt voksenliv. Ellers er nok hovedtemaet i akkurat den historien et litt annet :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)