onsdag 15. juli 2015

Middagsbesøk og ferieplanlegging.

I dag har jeg hatt middagsbesøk av yndlingstanten min. Bakgrunnen er at vi snart skal reise på ferie sammen, og skal planlegge turen litt bedre. Det er et par konkrete ting vi skal finne ut og så videre. Det vil helt sikkert omme mer om den turen senere på bloggen.

Menyen var bakt laks med grønnsaker og ris. Anbefaler bakt laks som middagstips, da jeg har i perioder vært litt lei fisk stekt på stekepanne. Det er vel fordi jeg har spist det litt mye, selv om det er helt ok til hverdags, altså. Å pakke fisken inn i Aluminiumfolie sammen med grønnsaker og en liten smørklatt og bake det hele i ovnen gjør hele måltidet så utrolig mye bedre, selv om det er akkurat samme fisken!


Og så kan du koke ris til å ha ved siden av. Og drikke vann. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er så flink til å drikke vann til vanlig. Det er en av de tingene jeg virkelig burde gjøre mer av. Seriøst. I dag ble det imidlertid mye av det. Selv om været var dårlig og det kom vann fra oven utenfor, så var det likevel så lummert og varmt, så vann smakte godt til middagen i dag.



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)