søndag 5. juli 2015

Kildearbeid og kaffebesøk!

I går arbeidet jeg videre med mail til folk jeg orienterer om  skriveprosjektet mitt. Nå er alle mail skrevet, men de siste er ikke sendt avgårde enda. Jeg skal gjøre straks, jeg lover. Det sitter bare litt langt inne å kontakte folk jeg ikke vanligvis har så mye kontakt med. Jeg var visst flinkere til sånt før, da gjorde det ingenting. Jeg er visst blitt litt pysete med årene, eller litt redd for å bli oppfattet som masete, kanskje.

I dag hadde jeg kaffebesøk av en nabo og venninne, fint å kunne drikke kaffe og spise is på verandaen. Med både fint vær og ingen veps! Hun som var på besøk er også en person som kjenner til de tingene jeg skriver om i virkelighetshistorien som nå er antatt, men hun er likevel ikke en direkte kilde i mitt prosjekt.

Besøket mitt hadde med seg sommerhilsen til meg, en blomst, lysestaker og en pakke telys. Veldig koselig! Ellers så er dette en person som også sliter med kronisk sykdom, og det er greit å diskutere slikt med noen som skjønner og som har noen av de samme  utfordringene, selv om det er en helt annen kronisk sykdom hun har.

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?