torsdag 20. august 2015

Ikke alltid det passer...

Jeg fant en melding fra en venninne i går, idet jeg sjekket mobilen etter å ha vært en tur inne hos fastlegen, som jeg tidligere har nevnt at jeg skulle til. Venninnen min lurte på om vi skulle møtes i dag.

Dette hørtes jo veldig koselig ut, men det var ikke så greit rent praktisk i dag. Fremdeles sliter jeg litt med skulderen og er ikke helt i form. I tillegg hadde jeg bestilt medisinlevering fra sykehusapotekene, dette skulle komme på døra i dag. Det betyr at jeg måtte holde meg hjemme.


Selvsagt kunne jeg jo sagt at hun kunne komme hit, men jeg følte meg ikke helt opplagt, og når jeg dessuten går rundt og venter på ting så er det jo ikke så moro, man får liksom ikke konsentrert seg om andre ting da. Og medisinleveringen, den kom ikke før omtrent klokken to på dagen, men det kunne jeg ikke vite, så det blir til at man blir gående og vente.

Imidlertid er jeg selvsagt veldig glad for at medisinene blir levert på den måten, ellers måtte jeg reist og hentet dem på Rikshospitalet ganske ofte!


Og livet kan ikke være like morsomt bestandig. Min venninne får jeg heller treffe en annen dag. Det er så koselig med venninnetreff at jeg liker best å være litt opplagt til det. Det er ikke så ofte jeg ser henne, så jeg gleder meg til jeg får truffet henne!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?