mandag 19. oktober 2015

Konkrete gjøremål og utfordrende tekst.

Kjære leser!

Jeg har visst ikke blogget siden fredag, da jeg fortalte om overraskelsesbesøket mitt. Det har rett og slett ikke skjedd så mye spennende i løpet av helgen, det har vært stille og rolig. Planene for denne uken ligger mye på det konkrete planet.

 Hadde besøk av hjemmehjelpen i dag, har bestilt dekkskifte for i morgen, og gjort unna medisinering for et par dager. Altså helt konkrete ting som ikke er så veldig mye å skrive om eller så veldig interessant kanskje, men som likevel er ting som er viktige for at hjulene skal gå rundt :-)

Jeg sitter også og skriver på en sak som skal leveres i forbindelse med bokprosjektet jeg er med i. Litt usikker på hvor lang (eller kort) akkurat denne biten av prosjektet egentlig skal være, men jeg får gjøre mitt beste.

Håper at du også har en fin dag! Vi høres vel?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?