lørdag 31. oktober 2015

Tror jeg er ferdig med mitt kapittel - men det er fortsatt hemmelig.

Kjære leser!

Jeg har som sagt hatt et lite etterslep av bloggposter i det siste. Takk for din tålmodighet!

Jeg har tittet igjennom noen av de bloggpostene jeg har skrevet det siste halve året som handler om den boken jeg er antatt i. Jeg ser at de liksom flyter litt rundt her på bloggen, og jeg har veldig lyst til å gi de bloggpostene et litt ordentlig bokmerke for å samle trådene, sånn at det blir enklere for leserne å forstå sammenhengen.

Utfordringen min er jo at det meste skal være så veldig hemmelig. Det betyr ikke bare at jeg må passe på hva jeg skriver i selve bloggposten, men også hvilke bokmerker jeg velger til den enkelte bloggposten. Det er faktisk en utfordring i seg selv! Som tidligere fortalt har jeg gitt de bloggpostene som handler om dette, samlebetegnelsen skriveprosjektet 2015.

Dette kan faktisk være en av grunnene til at det har blitt litt mindre blogging i det siste; Jeg har jo stort sett arbeidet med mye av det samme, men kan ikke si så mye om det. Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Og så videre. Litt frustrerende, men jeg har da vært ute for større utfordringer enn dette :-)


Tenker jeg skal grave litt i dagboka mi igjen etter hvert også. Følg gjerne med :-)

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)