torsdag 26. november 2015

Gruer meg litt til dette, ja.

Kjære leser!

Jeg ser det har gått et par dager, men nå som jeg har fått friskmeldt bloggen min, må jeg jo sannelig blogge! Jeg har hatt det litt travelt med andre ting de siste dagene, men nå er jeg her igjen :-)


Tidligere har jeg fortalt at jeg at jeg hadde vært hos tannlegen, men skulle tilbake for å fikse noe som er litt mer omfattende. Vel, jeg har ikke vært der enda, men dagen er i morgen. Gruer meg litt, i og med at jeg vet det er noe annet enn bare en vanlig undersøkelse. Jeg har ikke hatt vondt i den tannen, og det er selvsagt kjempebra. I tillegg er det omtrent midt på dagen jeg skal være der, noe som også passer meg fint.

Som jeg har forklart før her, krever tannlegebesøk at jeg setter sprøyte før jeg drar. Spesielt når jeg vet at det skal gjøres noe mer omfattende enn noe helt vanlig. Og i og med at jeg av og til har hatt litt vanskeligheter med medisineringen når det gjelder stikkingen, er det viktig å kunne sette av tid, ta seg tid, ikke stresse. Det kan liksom være en fordel at man får gjort det man skal når det er noe ekstraordinært på gang. Så jeg tenker nok at jeg har nok å drive med i morgen tidlig likevel. Har også funnet frem legeattester og sånt som alltid bør være med. For sikkerhets skyld.


Jeg ønsker deg som leser en riktig god fredag!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------



Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg, se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei, fort og galt, travel dag her. Men lykke til hos tannlegen! Det som er litt vondt går som oftest over. Og i verste fall kan du jo bare trekke ut alle tennene så slipper du flere turer til de i hvit frakk. Gjort er gjort, he-he :)

    Forresten, jeg stod over konkurransen din fordi jeg jo reiser bort straks og uansett ikke får lest Desember mens det ennå er desember. Tenkte at det er bedre at andre får lese den :)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Hei! Beklager litt sen reaksjon herfra.Takk for kommentar - i det spøkefulle hjørnet i dag, skjønner jeg? He he. Vel, jeg kom meg i alle fall greit gjennom dette. Nevner det sikkert i neste oppdatering, vil jeg tro.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)