tirsdag 24. november 2015

Konkurranse: Vinn juleboken Desember!

Juleantologien Desember.
Vinn juleboken
Desember!
Nå ser jeg at bloggrullen virker igjen, og det kjennes veldig godt og befriende! Et problem mindre, liksom. Og siden jeg syntes dette var så positivt, tenkte jeg at i dag vil jeg gi bort noe til en av mine lesere, som en liten førjulshilsen. Og dessuten er det akkurat en måned til julaften!

Jeg har fremdeles noen eksemplarer av juleboken Desember igjen, der jeg er medforfatter og redaktør, utgitt på forlaget Publica Bok, oktober 2010. Hvis du er rask og først til mølla, sender jeg den helt gratis til deg! Det som er betingelsene er at du registrerer deg som følger av bloggen min (dersom du ikke er det fra før), og av praktiske grunner har postadresse innenfor Norge. Jeg trenger selvsagt navn og adresseinfo, men det  trenger du jo ikke akkurat sende offentlig! Medforfattere av boken kan ikke delta i denne konkurransen. Jeg blir glad hvis du kommenterer under dette blogginnlegget hvorfor du vil ha boken, og gjerne hvorfor jeg skal sende den til nettopp deg! Konkurransen avsluttes 1. desember, og kanskje er det deg som får bok i posten like etterpå?

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)