mandag 16. november 2015

Smerter, utålmodighet og noen fremtidige planer.

Kjære leser!

Det første jeg gjorde søndag morgen, var å begynne med medisinering. Det fins grenser for min tålmodighet også, og blødningen i ankelen min som jeg fortalte om, var ikke blitt noe bedre i løpet av natten. Snarere tvert i mot, vil jeg si. Det var ikke mulig å belaste beinet, og det holdt ikke å gå med en krykke, jeg måtte ha to, også inne. Nok er nok tenkte jeg, og hinket ut i boden og hentet den manuelle rullestolen min.


Jeg har heldigvis ikke hatt så mye bruk for rullestolen i det siste, den siste gangen jeg brukte den var på ferieturen i Spania i sommer, etter som det på ferie automatisk blir mye gåing, og jeg er nødt til å ta konsekvensen av det. Så da jeg tok frem rullestolen nå, hang bagasjelappene fremdeles på den. Jeg skulle jo bare bruke den inne nå da, men det var veldig greit det.

Etter at hjemmehjelpen hadde vært her i morges, satte jeg enda en transfusjon, vanligvis gjør jeg jo det på mandager, men i og med at jeg i helgen har snudd litt på slike dager, ble dagens en ekstra, og det var nok akkurat det som skulle til. Jeg ble i alle fall mye bedre. Jeg følte meg riktig så heldig da jeg noen timer senere faktisk greide å kun bruke en krykke, slik jeg pleier, da jeg skulle ned i postkassa, men jeg var en smule forsiktig og litt skeptisk, ja.

Jeg ble veldig glad som sagt for at jeg ble så mye bedre, spesielt ved tanke på morgendagen. Da skal jeg være med på noe jeg har gledet meg til lenge. Jeg kan si så mye at det faller innunder temaet skribentliv. Lyst til å vite hva? Følg med i morgen :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg, se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Ville bare si god bedring med ankelen, høres ikke så greit ut, men det må vel snart gå bedre. Og så flirte jeg bittelitt når jeg så for meg deg i rullestolen fram og tilbake over stuegulvet, med bagasjelapper flagrende fra håndtakene, og solbriller og paraplydrink i hånden :) Hehe. Ja, det blir spennende å lese om hva du har på gang i morgen! Hm, eller var det i dag? Finner jeg vel snart ut av!

    SvarSlett
  2. Ha ha ha. Tenker du fikk deg en god latter da, ja! Jo takk, jeg er mye bedre! Har vært av gårde tidligere i kveld, som antydet. Har også blogget om det, men ble ikke helt ferdig. Må nesten ta kvelden nå, kjenner jeg. Blogginnlegget mitt kommer på nett i løpet av formiddagen, tenker jeg. Får se om jeg tilbakestiller det til tirsdag, kanskje.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)