torsdag 10. desember 2015

Det er alltid best å velge riktig postkasse!

Kjære leser!

Dette var jammen spennende! At korrekturen av kapittelet mitt i bokprosjektet jeg deltar i kom fram til slutt var faktisk spennende nok i seg selv! Jeg har gått og ventet på den en ukes tid, og i dag fant jeg den. Ikke i vanlig postkasse, men i aviskassen!

Den nærmeste naboen var bortrest en stund, så at posten som egentlig skulle til meg har blitt liggende en uke i feil postkasse kan nok stemme. (Postbud kan jo ofte ikke lese, har jeg erfart flere ganger...) Litt kjedelig når sånt skjer med viktig post som man går og venter på. Men jeg fikk jo korrekturen til slutt, og tilbakemeldingsfristen til redaktøren hadde jo ikke gått ut, så...

Det var virkelig spennende å se korrekturen til kapittelet mitt, mange sider var det, med tekst og flere bilder, det så veldig bra ut etter at designet har kommet ganske på plass! Jeg hadde noe småpirk og konkrete spørsmål om ting her og der til redaktøren, for enda er det litt tid til rettelser. Men ellers var jeg alt i alt superfornøyd! Det var noen endringer som jeg ikke forsto og måtte spørre om, men nå når jeg bare har fått greie på hva som faktisk har skjedd, er jeg strålende fornøyd med beslutningene som ble tatt :-)

Og du - jeg hadde veldig lyst til å sette inn bilde av sidene til skriveprosjektet 2015 her på bloggen, men det blir litt for avslørende, skjønner du sikkert. Så det får vi hoppe over:-)

Nå har jeg begynt å glede meg til noe jeg skal være med på om et par dager. Vi høres vel?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?