mandag 18. januar 2016

Arbeider med ny prosjektside til bloggen.

Kjære leser!

Jeg er tilbake i skrivemodus igjen, etter møbelfornyelsene i helgen. Det føles godt når alt er i orden, selv om det er veldig spennende når det står på også :-) Og ja, jeg er veldig fornøyd med de nye møblene, og at de nå samsvarer mer med hverandre. Litt mer helhet er veldig bra!

Jeg har også fått tilsendt kapittelet mitt til boken jeg er medforfatter i fra redaktøren. På den versjonen jeg fikk tilsendt nå, sto teksten slik den kommer til å se ut i boken. Veldig spennende å se hvordan ting ble til slutt! Så nøyaktig var det, at sidetallene og alt var ført på. Om det blir akkurat sånn, så vil mitt kapittel starte på side 36, så vet du det. Det sier deg jo sikkert VELDIG mye, he he.

Jeg har arbeidet litt med å lage en egen underside på bloggen min til bokprosjektet jeg er med i, hvor jeg lenker til de viktigste bloggpostene jeg har skrevet om den saken, og vil ha med litt generell informasjon. Akkurat sånn som jeg gjorde med hovedside til for eksempel Desember-boken. Så vil det hele straks se litt mer ryddig ut her på bloggen, våger jeg å tro. Den nevnte prosjektsiden er ikke jo publisert ennå, men det kommer nok snart. Du er kanskje enig i at det kan være greit med litt mer orden i omtalen av dette lenge omtalte skriveprosjektet etter hvert?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Orden i omtalen har jeg ingen klar formening om, men at det blir spennende å følge med på det du snart legger ut, er helt klart! :) Når sietall er påført må det jo bety at ventetide går mot slutten. Synes du har vært flink å dele litt uten egentlig å fortelle så mye.

    SvarSlett
  2. He he, ja ikke sant... :-) Sånn blir det vet du, i og med at jeg fikk det skriftlig at jeg ikke kunne gi konkrete faktadetaljer :-) Og jeg som har SÅ lyst til å skrive litt mer konkret om saken... Men nei, tror ikke det er så veldig lenge igjen.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)