lørdag 30. januar 2016

Godt med litt støtte, på personlige tekster.

Kjære leser!

Noen ganger bruker jeg litt tid på å tenke gjennom om jeg skal legge ut tekster på bloggen eller ikke. Innimellom synes jeg at jeg trenger det, spesielt hvis det er en veldig personlig tekst, eller om den muligens er litt for nært knyttet opp til bokmanuset mitt.

Oftest går skrivingen som en lek, men når jeg skal legge bloggposten ut, blir jeg litt usikker og kan finne på å legge den på vent i flere dager.

Det er også grunnen til at jeg de siste dagene har kommet tilsynelatende med lite nytt. Men egentlig så har jeg oppdatert bloggen altså, men må nok tilstå at jeg har jukset litt. Jeg har lagt ut tekst som jeg har hatt liggende "på vent" ganske lenge, og valgte heller å tilbakedatere den. Jeg vet det kanskje ikke er helt bra, men håper at dere som leser kan tilgi dette. Jeg fant ut at hvis jeg skulle legge den bloggteksten ut i det hele tatt, måtte jeg nesten gjøre det nå, og derfor ble det sånn.

Tusen takk til dere som har kommentert og gitt gode tilbakemeldinger, dere er gull verd for meg som blogger! Spesielt på tekster jeg er litt usikker på, og som er litt over gjennomsnittet personlige. Det føles godt og virker inspirerende med positive tilbakemeldinger når man er litt usikker. Da er det plutselig ikke så skummelt å blogge lenger!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)