lørdag 9. januar 2016

Ser frem til å skru på lyset :-)

Kjære leser!

Ja, jeg vet at det siste innlegget på bloggen var litt utenom de temaene jeg vanligvis skriver om, men noen ganger trenger man litt forandring og blir inspirert til å skrive om noe annet.


Og jeg ser at det var en smule i overkant personlig - og dermed langt utenfor komfortsonen min. Jeg ser også at det innlegget fort kunne bli misforstått. Vel, gjort er gjort.


Jeg har enkelte temaer jeg tenkte jeg skulle forsøke å nærme meg etter hvert, her på bloggen. Noe av det er også litt utenfor komfortsonen, men på en litt annen måte. Nå vil jeg også snart fortelle litt mer om bokprosjektet jeg er med i - det skal bli veldig godt den dagen jeg kan slippe det løs og ikke ha hemmeligheter rundt det lenger. Nå har jeg gitt forsiktige hint så lenge, at det skal bli en interessant overgang! Nesten som å endelig få lov til å skru på lyset :-)

Og ja - jeg vet jeg sa at jeg ikke skulle blogge hvis jeg ikke hadde så mye å blogge om, men akkurat nå følte jeg for det, så da ble det sånn. En gang skribent - alltid skribent.... :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?