søndag 3. april 2016

Siste helgen før boken slippes...

Kjære leser!

Jo da, den forrige bloggposten om rapportføringen av medisinbruk var nok noe intern, jeg skjønner det. Og når man prøver å forklare, så roter man seg enda mer ut på viddene. Ikke alltid så greit med sykdomsprat som ingen andre skjønner.

Og ellers? Jeg må nok innrømme at jeg er litt smånervøs. Dette er siste helgen, før boken jeg er medforfatter i slippes fra forlaget. Dette føler jeg som veldig personlig - og det er ingen avisreportasje eller annet medieoppslag som jeg har vært innom et par ganger tidligere, en reportasje som er glemt etter et par dager, men jeg er faktisk del av en hel bok.

Og historien min er ikke laget i diktform med rim og rytme som jeg kan gjemme meg bak. Det er jo så greit å si at "Ja, men jeg måtte jo få det til å rime." Å nei, du. Den unnskyldningen går definitivt ikke denne gangen. Jeg vet ikke om det er så lett å forstå nervøsiteten når jeg tross alt har vært publisert tidligere, men det er som sagt stor forskjell på publisering. Dette er personlig, det er nostalgisk, men det er også veldig spennende, hyggelig og mye av det ganske koselig og også litt vemodig. Alt på en gang. Og så er jeg selvsagt veldig spent på hvordan det egentlig gikk med fotoene jeg har med i boken, da de ble trykket på ordentlig. Jeg har sett utkast, men da var de kun det. Utkast. Det blir spennende å se det hele på ordentlig!

Jeg husker ikke alltid å si det, men jeg gjør det nå;
Tusen takk til dere som følger bloggen min og kommenterer! Veldig glad for mye hyggelig kontakt, god støtte og interessante diskusjoner!


Vi høres :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?