mandag 30. mai 2016

Dager verdt å ta vare på.

Kjære leser!

For noen dager siden skrev jeg om noen små naturøyeblikk, først med tomatplanten på fredag, og deretter piggsvinet på lørdag. Nå er det tid for å forsøke å ro seg litt mer tilbake til hovedtemaene mine på bloggen igjen.

I dag har det vært en typisk mandag med ganske fastlagt program. Først var hjemmehjelpen min her. Nå hadde jeg ikke sett henne på fire uker, ettersom det var 2. pinsedag og fridag sist hun skulle vært her. Fint å ha henne tilbake igjen i dag!


Deretter var det å sette blødermedisin som også er en fastlagt prosedyre tre ganger i uken, som jeg har fortalt om tidligere. Heldigvis hadde jeg ikke de store helsemessige utfordringene akkurat i dag, men vedlikehold med profylaktisk medisin er nøkkelen til mye. Jeg har lært meg at dager uten for mye smerter og andre sykdomsproblemer er verdt å ta vare på og legge merke til. Det er lett å ta slike dager for gitt fordi det skal jo være sånn, ikke sant?

Etterpå var jeg en tur i butikken. Det blir ikke tid til så veldig mye mer på formiddagen på slike veldig fastlagte dager. Det har blitt varmere i været nå, så da vil forhåpentligvis tomatplanten min trives også!

Jeg har forresten arbeidet med et litt nostalgisk blogginnlegg som har med skribentlivet å gjøre, du kan lese det her på bloggen snart.

Håper at du som leser har hatt en fin mandag :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!





--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)