onsdag 22. juni 2016

Det har ikke vært lett å planlegge for tiden!

Kjære leser!

Som leserne av bloggen min sikkert har skjønt har det vært turbulente tider helsemessig i det siste, i forhold til smerter og blødninger i forbindelse med blødersykdommen. I dag er jeg imidlertid på oppadgående igjen. Jeg blir utrolig fort sliten i ryggen, men det går bra hvis jeg bare tar hensyn til helsa. Så får vi se hvor lenge det holder denne gangen.


Nettopp fordi ting rundt helsa og ryggen har vært så usikkert i det siste skal jeg ikke på besøk i morgen på St.Hans-feiring som var tanken egentlig. Det blir heller sånn at jeg får familiebesøk hjemme. Det har vært helt umulig å planlegge noe som helst når helsen har vært så uforutsigbar. Snakk om jojo-tendenser! Jeg må ærlig innrømme at det at helsen setter en stopper for ting er veldig frustrerende, og på sikt føles det litt urettferdig, ettersom det jo ikke er første gangen. Samtidig er jeg jo vant med at det kan være nettopp sånn av og til.

Det er nok like greit å ta det litt med ro i morgen i hvertfall! Og ja, jeg kjenner at nå ser jeg frem til noe nytt å skrive om her på bloggen, men tenker at det kommer nok snart. Det er bare å følge med :-)

I morges fikk jeg i alle fall ny medisinbeholdning levert på døren med budbil fra sykehusapoteket, som jeg antydet i et tidligere blogginnlegg at jeg hadde bestilt. Det er bra, nå som det er blitt sommerferie er det greit å ha medisinutstyret i orden!

Nå må jeg nesten avslutte her og få ryddet litt, i og med at jeg får besøk i morgen. Sov godt!




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. God bedring og ha en så fin St. Hans som du kan! Så fint at du får besøk istedet for å dra ut, det blir jo litt enklere. Leste et annet innlegg om omtale av boken du er med i, gleder meg til å høre mer om det etter hvert!

    SvarSlett
  2. Hei! Jo, takk for det! Litt enklere å forholde seg til besøk hjemme ja. Går ganske bra i dag altså, men likevel. Ja, det kommer sikkert snart litt om den omtalen etter hvert når den dukker opp. Riktig fin St. Hans! Ser du har lagt ut blogginnlegg, jeg har besøk så jeg må nesten komme tilbake til det litt senere. Vi høres!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget?