tirsdag 21. juni 2016

Snart omtale i blad, om min medvirkning i bok!

Kjære leser!

Som sagt, alt er ikke bare smerter, som jeg antydet i slutten av blogginnlegget Noen ganger trengs dobbel medisindose, og noen ganger er det viktig å finne lyspunktene i tilværelsen også. Jeg er mye bedre nå, selv om jeg ikke kan si at jeg er helt bra. Men det var ikke det jeg hadde tenkt å fortelle deg om nå.

For en ukes tid siden fikk jeg en henvendelse fra et blad som ville lage en sak om min medvirkning i boken Turen jeg aldri glemmer. Veldig hyggelig, da!


Jeg svarte på henvendelsen relativt fort og skrev litt om historien min, samt sendte med et par bilder, som de også ville ha. Jeg var nok imidlertid litt rask, for jeg hadde fått et nytt mailsystem (mailsystem fra h.., for å si det sånn...) og det endte med at bildene ikke ble riktig vedlagt, så jeg måtte sende dem på nytt fra et annet mailprogram. Jaja, noen ganger blir man kanskje litt ivrig og glemmer å dobbeltsjekke at alt er i orden... Men uansett, det var veldig hyggelig at de ville skrive om meg og min medvirkning i boken.

Fant ut at jeg skulle vente noen dager med å si noe om dette på bloggen, sånn at jeg i mellomtiden kanskje fikk vite litt mer om detaljene.
Jeg kommer tilbake til disse etter hvert.

Jeg forsto det først sånn at dette kun skulle bli en ganske liten sak, og at de skulle sette sammen teksten på bakgrunn av informasjonen jeg sender dem. Jeg tror ikke at dette skulle ta så lang tid, og det virket som bladet skulle komme ut i løpet av juni. Etter det siste jeg har hørt, virker det faktisk som det blir litt mer spalteplass enn jeg først hadde trodd, det gjenstår å se.

Så da... venter jeg spent!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Fortell oss mer når du kan. Nå er jeg spent :)

    SvarSlett
  2. Hei! Dette har jeg visst helt glemt å svare på, beklager så mye! Jeg vet ikke så mye mer enda angående når artikkelen ankommer, tror ikke det er lenge til. Jeg kommer nok snart tilbake til saken.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)