lørdag 16. juli 2016

Endelig klarsignal for ferietur!

Kjære leser!

I et tidligere innlegg fortalte jeg, om enn litt kryptisk, at jeg hadde noen planer som jeg skulle komme tilbake til når jeg visste om de ble noe av. Grunnen til at jeg nølte med å si noe mer om det, var mye på grunn av den dårlige helsen min den siste tiden. Jeg må innrømme at jeg ikke helt våget å tro på de nye planene. De siste månedene har det rett og slett vært veldig vanskelig å planlegge noe som helst når jeg aldri visste hvordan formen ville være.

Men nå er jeg såpass mye bedre at jeg tør å ta sjansen på en ørliten ferietur. Vissheten om at jeg har vært hos legenRikshospitalet og fått klarsignal derfra også gjør at jeg tør å tro på at jeg skal få det til. Og det er kun snakk om noen dager, ikke uker! Det gjorde veldig godt å få legens vurdering av ryggproblemene mine, og slippe å avgjøre alt sammen selv. Jeg er fremdeles imponert over at jeg fikk til en legeavtale med en av de lege som har greie på blødersykdom på sykehuset midt i fellesferien!

Nå er den lille, men samtidig store ferieturen i boks! Jeg skal ikke utenlands, og det er ikke snakk om mange dagene, og ferie er som kjent å gjøre noe annet. Og jeg tror faktisk jeg har godt av akkurat denne turen, på alle måter! Og ja, du som leser bloggen skal få referat, sånn etter hvert! Før du rekker å reagere er jeg kanskje hjemme igjen?

Og til deg som lurer på om ferieturen er relevant for bloggtemaene mine, er svaret; Ja.



Jeg kommer snart tilbake med mer :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hurra, så fint å komme seg bort litt! Kort eller lang tur er ikke så viktig om man er helt frisk heller, ofte er det fint å bytte ut omgivelsene. Både spennende å reise bort, og fint å komme hjem igjen :) Jeg reiser heller ikke utenlands i sommer, feriehuset får greie seg, der kobler jeg skikkelig av. God tur! (hvis det er sånn rett før...)

    SvarSlett
  2. Hei! Tusen takk for kommentar! Litt sen respons her, men jeg er som du kanskje skjønner på ferietur. Og en ganske nostalgisk en også! Forteller mer om det i et innlegg etter hvert! Fortsatt fin kveld!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)