lørdag 17. september 2016

Samlet helserelaterte kurs og foredrag i en perm.

Kjære leser!
Helserelaterte kurs i perm.
Notater fra en av
foredragshelgene

Forrige blogginnlegg var kanskje ikke verdens mest spennende, men det var likevel relevant for bloggen, i og med at det handlet om hc-bilen.


For litt siden fortalte jeg på bloggen at jeg samlet notatene fra skrivekurs og litterære foredrag i en ringperm. Nå har jeg gjort det samme med foredrag og kurs jeg har vært på i forbindelse med blødersykdommen. Eller enda mer nøyaktig dreier det seg om seminarene tilknyttet Damenes Helg som jeg har deltatt på de siste årene. Det kjennes godt å få litt system i sakene, og jeg kjente nesten at det kriblet i fingrene etter å gå i gang!

Jeg lurte litt på om jeg skulle ta med andre seminarer, landsmøter og så videre også, men fant ut at det kanskje er kvinnekursene som er mest relevante for meg og de temaene jeg er mest opptatt av. Andre seminarer og kurs kan jeg kanskje samle i en egen mappe etter hvert. Foreløpig oppbevares de sammen med annen bløderrelatert informasjon.

Jeg har i kveld sittet og oppdatert flere av bokmerkene og bloggpostene på bloggen, og begynner å bli litt sliten, så jeg tror jeg skal avslutte her. Men jeg er sikkert snart tilbake!

Blir veldig glad hvis du følger med videre!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?