søndag 18. september 2016

Smakebit fra min historie i boken Turen jeg aldri glemmer.

Kjære leser!

Jeg tror ikke at jeg tidligere har vist leserne mine  presentasjonssiden min i boken Turen jeg aldri glemmer som jeg er medforfatter i. Jeg har vært litt usikker på om det er greit å publisere slikt, men det er jo faktisk reklame for både utgiveren og forlaget! Ja ok, og så meg selv da.

Grunnen til at jeg tenkte det kunne være greit å publisere denne siden, er at den i høyeste grad berører begge temaene på bloggen min; skribentliv og helse, og da også vinklet mot blødersykdommen.


Det ser ut til å bli delvis lesbart her, hvis du klikker på bildet. Vet jeg har forsøkt å publisere tekster på denne måten før, men for å være på den sikre siden har jeg også denne gangen lagt ved en lenke til større format, om det skulle være ønskelig.

Denne siden består av ingress til hestehistorien min, men også en kort presentasjon av meg. Grunnen til årstallene som står øverst, er at det var i årene 1987 til 2000 jeg tilbrakte en uke på ridetur i fjellet hvert år. Det er en dobbeltside med et digert bilde og overskriften på historien min; "Utfordrende ferie på hesteryggen" som dekker to hele sider først, derfor ser du ikke overskrift her.



Smakebit fra starten av mitt kapittel "Utfordrende ferie på hesteryggen".



Smakebit av starten på  min historie "Utfordrende ferie på hesteryggen",
utgitt på Cappelen Damm, 2016.


Lese mer? Boken fins i en bokhandel nær deg- ganske sikkert! Den er også å få kjøpt fra forlaget Cappelen Damm, fra Bokklubben og de fleste steder som selger bøker. Har de den ikke, så kan den bestilles.

Eller kanskje du allerede har lest min historie"Utfordrende ferie på hesteryggen" i denne boken? Har du noen synspunkt på selve historien?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)