lørdag 15. oktober 2016

Interessant artikkel om hc-parkering.

Interessant artikkel i
Handikapnytt.
Kjære leser!

Jeg kom tilfeldigvis over artikkelen Populær parkeringsbot publisert på nettstedet Handikapnytt.


Artikkelens tema har jeg jo skrevet om her på bloggen tidligere. Jeg synes det var fint å finne en konkret artikkel om et viktig tema.
Hyggelig var det også å se et familiemedlem i denne artikkelen, vedkommende er medierådgiver i Norges Handikapforbund (NHF) . Jeg har fått tillatelse til å publisere denne saken.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)