torsdag 13. oktober 2016

Familielunsj, interessant telefon og en litt for rask reaksjon.

Ostelunsj med familie.
Kjære leser!

Sist fortalte jeg om det å sette pris på gode dager, og da spesielt med tanke på helsen. I dag er heller ikke helsen så verst, er bare litt sliten.

Tidligere i dag hadde jeg koselig lunsjbesøk av søsteren min og mamma. Fint å samles med familien i blant. Min søster hadde med seg flotte rosa roser, kjempekoselig.


Vi hadde ostefat med Brie, Camembert og vanlig gulost. Jeg har jo noen i familien som sverger til sistnevnte også. I tillegg var det druer, paprika, rundstykker, og ja, selvsagt måtte det bli selvplukk av Cherrytomater. Satte for sikkerhets skyld tomatplanten midt på bordet jeg, så den fikk være med på festlighetene :-) Å plukke tomatene og legge dem i en skål først er liksom ikke helt det samme, skjønner?

Underveis i lunsjen ble jeg avbrutt av telefonen. Det var en ukjent stemme, og jeg tok det for gitt at det var en selger. Jeg var
nok derfor litt kort mot ham, og det synes jeg var litt dumt nå i ettertid. Jeg sa jeg var litt opptatt akkurat da, og det var jeg jo også.

Imidlertid kom det frem at han slett ikke var noen selger, men kontaktet meg i forbindelse med en helt annen sak som var relatert til temaer
jeg skriver om på bloggen. Jeg ble straks mer interessert men var fremdeles litt stresset og spurte om han kunne sende meg en mail, så skulle jeg se på det snart. Det ville han, så den mailen har jeg nå fått, med invitasjon til å delta i et prosjekt. Det var litt lettere å lese og tenke gjennom i ro og fred etter at gjestene mine hadde gått. Fremdeles må jeg se litt mer på det altså, og det jeg la merke til at det var temmelig korte frister, så jeg vet ikke om jeg får til dette på så kort varsel. Jaja, tror jeg får sove på det til i morgen og titte mer på det da.

Det er jo fantastisk gøy å få spennende henvendelser på grunn av noe jeg har skrevet om på bloggen eller på nettet for øvrig, det må jeg bare si. Jeg har jo fått noen slike opp igjennom tiden.
Det jeg sitter igjen med er at det likevel er lettere å ta stiling til henvendelser som kommer via mail, da jeg kan lese det når det passer. Men veldig hyggelig er det uansett. Og jeg må igjen bare si at jeg føler at jeg trakk litt for raske konklusjoner til å begynne med i den samtalen. Lett å være etterpåklok, ja...

Og til de som tar kontakt på grunn av bloggen; Jeg setter stor pris på dette! Og registrer deg  gjerne som en følger av bloggen også, så går du ikke glipp av noe!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)