lørdag 18. mars 2017

Vårlig familiebesøk.

Lunsjbesøk på kjøkkenet mitt :-)
Kjære leser!


I dag har jeg hatt koselig lunsjbesøk av mamma og søsteren min. Mamma har vært en del dårlig de siste månedene, så hun hadde faktisk ikke vært her siden slutten av november! Det er lenge siden, og spesielt ettersom jeg også har hatt bursdagsselskap i mellomtiden!  Nå har jo søsteren min og jeg besøkt mamma i mellomtiden noen ganger altså, og men likevel.
Her er det bare å se frem
til påsken :-)
Jeg ser jo i dag også at mamma ikke er helt bra, men synes det er flott at hun tar sjansen på å reise til meg likevel. Hun skal tross alt reise kollektivt.

De to gjestene mine vil
absolutt hjelpe til med å bytte ut kjøkkengardinene hos meg og hente ut verandamøblene fra boden. Jeg er selvsagt veldig glad for så mye god hjelp, men synes ikke mamma skal tenke på det når hun er dårlig selv! Søsteren min har med seg en veldig koselig påskeblomst å pynte på verandaen med, og mamma har tatt med seg en flaske rødvin til hver av oss jentene. Vi åpner ikke dem da, altså. Det er litt tidlig på dagen, og søsteren min skal jo kjøre bil!
Årets første verandabilde
av meg etter vinteren.

Men jeg stusser litt angående planene om verandamøblene, for rett før gjestene mine ankommer, er det en skikkelig snøbyge her. Men den forsvinner igjen etter hvert, og da titter solen frem!

Konklusjonen fra dagens besøk er at jo da, det ble utemøbler. De rosa solbrillene på bildet er forresten de samme som jeg fikk som sponsorpremie til bloggen og fortalte om på bloggen for noen år siden.


Jeg er veldig glad for at både mamma og søsteren min fikk til å komme i dag, og fint å se at det går fremover med mamma!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)