mandag 29. mai 2017

Tomatplante, hjemmehjelp og artikkelbilder.

Årets tomatplante på plass!
Klar for tomatvær... :-)
Kjære leser!

Som jeg sa ble tomatplanten min av året plantet i den store blomsterkrukken min for et par dager siden. Det ser ut som den har det ganske bra der, men tomatene lar vente på seg. Jeg håper på sol og godt tomatvær fremover!

Hjemmehjelpen var her i dag. Flott det, fint å få det litt ordentlig reint. Ellers så har jeg sendt bildefilene til artikkelen jeg har arbeidet med, til redaktøren i bladet, og dermed avsluttet min jobb med dette. Jeg skulle få den tilsendt for å se over til slutt altså, men i det store og hele er jobben min nå gjort. Veldig bra å få avsluttet konkrete prosjekter, og rydde tid og plass til nye utfordringer, eller ta opp igjen eldre ting, som nok er mer sannsynlig når det gjelder skrivingen fremover.

Takk for at du følger bloggen min!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Ingenting er som å komme i mål med et prosjekt, gratulerer! Og gleden ved å velge seg et helt nytt fokus/prosjekt kan ikke overvurderes :)

    SvarSlett
  2. Hei! Jo, takk for det. Det føles veldig bra, ja! Godt å skifte litt prosjektfokus i blant :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)