søndag 9. juli 2017

Ny tekst passet fint inn i manuskriptet.

Kjære leser!

Jeg hadde ikke før nevnt i forrige bloggpost at det hadde lett for å bli litt mer tid med bloggen enn med bokmanus, før jeg fant meg selv sittende og friskrive om noe fra barndommen som gled rett inn i manuskriptet etterpå, og passet perfekt. Hm...

Det hjalp vel å sette ord på dette på bloggen tenker jeg, det ga meg nok et dytt i riktig retning. Følte faktisk at det nye jeg puttet inn virkelig var noe som trengtes der, en detalj jeg manglet i teksten min, noe jeg helt hadde oversett. Godt at det kom på pass nå i hvertfall.

Og nå som jeg på nytt har kommet meg inn i manuskriptet mitt igjen, håper jeg at jeg at jeg vil finne litt mer ro og inspirasjon til dette en tid fremover. Men nå er det på tide å finne dynelandet. Men jeg er sikkert snart tilbake :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?