søndag 6. august 2017

Ikke alltid lett å bestemme seg...

Kjære leser!

Jeg må nesten starte med å takke for all oppmerksomheten jeg har fått i forbindelse med blogginnlegget mitt om å rydde skrivebord. Dette var tydeligvis noe mange kjente seg igjen i!

Utover det så har det vært litt  kaos i hodet på meg den siste tiden. Først var det endringer angående en fremtidig Spania-tur. Jeg visste også at det skal det være en helt annen tur like før, en helgetur, som omfattes av helsetemaet til bloggen min. Dette kolliderte omtrent med Spaniaturen, derfor ble det aldri til at jeg meldte meg på helgeturen i god tid, som jo er det beste. Men da Spaniaturen ble utsatt, ble det plutselig aktuelt igjen. Men da måtte jeg være rask, ettersom fristen rant ut.

Derfor har jeg forhørt meg litt om turen, om mulighetene for påmelding og så videre. Ble litt klokere av svaret, og tenkte å melde meg på. Nå har jeg imidlertid, etter enda flere runder i tenkeboksen, kommet frem til at jeg trekker meg fra det arrangementet. Hadde jo heldigvis ikke meldt meg på, kun undersøkt muligheten  for å delta. Jeg er vel redd det kan bli litt mye på en gang, synes det skjer litt mye på den tiden.

Akkurat dette arrangementet settes vanligvis opp igjen hvert år, så vidt jeg har forstått. Tenker at jeg derfor utsetter dette et års tid. Da har jeg nok bedre mulighet til å delta litt mer helhjertet, og ikke kloss oppi andre gjøremål og ferieturer.
Man vil jo gjerne ha med seg alt, og noen ganger kommer dessverre alt på en gang. Da gjelder det å ta en riktig avgjørelse...


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?