tirsdag 8. august 2017

Traff igjen min gamle hjemmehjelp!

Kjære leser!

I går var det hjemmehjelpsmandag, og det kom hjemmehjelp som det skulle, bare at hun kom tidligere enn vanlig. Men helt greit det, det var en hyggelig dame som var her, som også har vært her et par ganger tidligere.

Jeg er faktisk positivt overrasket over hjemmehjelpsordningen nå i sommer. Tidligere i ferier har det hersket en del usikkerhet, og jeg har fått telefoner om at de ikke kunne komme på grunn av at de ikke hadde noen å sende og så videre. Men i år har akkurat det fungert veldig bra. Som jeg har fortalt tidligere er jeg ikke like fornøyd med enkelte konkrete ting, men denne sommerferien har mye altså fungert bra, kanskje spesielt den siste måneden.


Og når vi nå først er inne på dette temaet; I dag traff jeg faktisk tilfeldigvis min gamle hjemmehjelp igjen! Hun som var fast hjemmehjelp hos meg i over ti år. Veldig koselig å se henne igjen! Jeg hadde besøk av moren min og vi skulle avgårde og handle, det var da vi traff henne helt plutselig. Jeg må jo si jeg savner hennes blide vesen og stabiliteten fra den tiden da hun var fast hos meg. Det er ingen hemmelighet, det vet sikkert du som har fulgt med på bloggen min en stund også. Det er over et halvt år siden hun sluttet hos meg.


Jeg tror jeg stopper her, er litt sliten, men er snart tilbake igjen :-)

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)