mandag 25. september 2017

Fargerik fuglebok frem i lyset!

Kjære leser!


Da jeg kom hjem fra ferien min i Spania for noen dager siden, var jeg nok blitt litt inspirert av det flotte papegøyetreet jeg hadde sett. I allefall fant jeg frem igjen en flott bok om ville papegøyer. Denne kjøpte jeg i 1998, for penger jeg fikk av tanten min, da hun og min kusine fikk en av undulatungene fra et undulatkull mine to undulater Pia og Pedro fikk samme år.


Boken heter Parrots - Their life in the wild, skrevet av Thomas Arndt. Den utgaven jeg har er på engelsk fra 1988, men boken skal opprinnelig være utgitt i 1986 i Tyskland. Dette er riktignok blitt en gammel bok nå, dette er jo noen år siden. Men det er utrolig flotte, fargerike og store papegøyebilder i den boken, blant annet flere helsider og noen dobbeltsideoppslag. Flere av undulater også.


Som sagt, papegøyetreet i Spania gjorde inntrykk, og denne boken er mitt boktips i dag. Imidlertid finner jeg ikke veldig mye om denne boken på internett. Jeg finner noe informasjon, men ikke mye. Boken er jo noen år gammel, som sagt. Fant imidlertid noe informasjon om forfatteren på Wikipedia.


Har du lest denne?

Flott papegøyebok!
Parrots - Their life in the wild,
av Thomas Arndt.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?