søndag 4. februar 2018

Prøver å få med meg Damenes helg hvert år.

Som jeg så vidt var inne på i forrige blogginnlegg Endelig bedre helse, har jeg laget meg noen planer litt fremover. Ikke alt er så veldig interessant ennå, så du som leser skal få slippe forvarsler på alt. Men det som går direkte på bloggens hovedtemaer kan jeg kanskje si noe om.

Som jeg har fortalt før, pleier jeg ikke å si så mye i forkant om hvilke planer jeg har. Dels fordi det jo ikke alltid er planene lar seg gjennomføre, og at det kanskje blir mindre spennende når man har hørt om det før. Samtidig er det jo innimellom fristende å lufte temaet litt forsiktig.

For eksempel har jeg har også i år meldt meg på Damenes helg, dette ligger et par måneder frem i tid. Jeg gjør det jeg kan for å få med meg dette hvert år, da jeg synes det er både interessant, nyttig og hyggelig. Og så er det jo en fin avveksling med en liten helgetur utpå våren. Jeg har deltatt på Damenes helg for kvinnelige blødere siden 2012, da disse helgeturene startet opp. Dette var året før jeg begynte å blogge. Referater fra årene etter er gjengitt her på bloggen.

Men før vi kommer så langt som til akkurat den helgen i år, håper jeg at jeg får inspirasjon til å skrive litt. Eller, helst mye, for å være mer nøyaktig! Det med konsentrasjon er også en viktig bit av skrivingen, og de siste to ukene har det vært litt mangel på dette hos meg, dessverre. Men det er jo ikke alltid man får det helt som man vil. Så jeg skal vel ikke love for mye, og den første uken nå skjer det litt annet også, men litt tid til bloggen skal det nok bli!

Når det gjelder planlegging, så  har jeg også bestilt frisørtime om noen dager. Nå er det jammen på tide! Og ja, jeg tok med dette på bloggen også, fordi jeg synes det hører litt hjemme i helsetemaet, det også.

Vi høres snart igjen!


Likte du dette blogginnlegget? Del det med andre, og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)